Kuferkowe zapasy + nowości

środa, 29 marca 2017

Uzupełnienie zapasów i kilka nowości, a zwłaszcza paletka, która wróciła do sprzedaży i w dalszym ciągu cieszy się wielkim zainteresowaniem. Do tego ulubione kępki, krem rozświetlający i sprawdzona baza... 
>>>

Na pierwszy ogień idzie paletka Too Faced Sweet Peach, która na początku nie wzbudzała mojego entuzjazmu, ale gdy zobaczyłam i ... powąchałam ją na żywo to przepadłam ! Mam wszystkie czekoladki z Too Faced i muszę powiedzieć, że sięgam po nie wyjątkowo często. Są świetnie skomponowane, nadają się zarówno do makijaży dziennych, jak i wieczorowych. 


Baza Smashbox i krem rozświetlający z Maca, który robi ostatnio niezłą furorę ! 


Ulubione jedwabne kępki, które kupuję w ogromnych ilościach, ponieważ sprawdzają się świetnie i jestem pewna, że te mnie nie zawiodą.

To by było na tyle ! Pędzę oglądać Wasze nowości ;)

Pozdrawiam 
<3<3<3

38 komentarzy:

  1. Paletka to moje małe marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę żeby się szybciutko spełniło ! :****

      Usuń
  2. czekam właśnie na tą paletkę ;) a rzęski fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka strasznie mi się podoba, ale jest cholerka zbyt ciepła jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie uwielbiam takie ciepłe <3

      Usuń
  4. Bardzo lubię tę paletę, jest wręcz idealna na wiosnę <3 Praca z nią to sama przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to prawdę ! Na wiosnę cudeńko :)))

      Usuń
  5. Coś czuję, ze polubiłam bym się z tą paletką :D W dodatku jeśli pachnie,to coś nowego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzoskwinka mnie bardzo kusi, ale na razie nie wiem czy się na nią skuszę - jedno jest pewne, że Strobe Cream i kilka innych, fajnych produktów trafi do Agnieszkowej toaletki już w kwietniu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeeeeey ! To świetnie bo ten Strobe to extra sprawa :D Paletka nie jest jakimś turbo must havem, ale mieć warto :D

      Usuń
  7. A mnie kusi krem z MACa. Przydałoby mi się nieco rozświetlenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam to samo z too faced, dopiero gdy dorwałam paletkę w moje łapki to ją pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem z MACa na pewno kiedyś kupię. Za paletkami TF i za kępkami rzęs nie przepadam.

    Wiesz co, jak tu się do Ciebie wchodzi, to informacja o cookies zasłania stronę i nie da się jej zamknąć, bo górne menu ją zasłania :O Ty pewnie tego nie widzisz, bo dawno temu zaznaczyłaś akceptację cookies, ale ja jestem pierwszy raz i pomyślałam, że chciałabyś wiedzieć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dzięki kochana, zwrócę na to uwagę. Ciekawe czy u wszystkich tak się pokazuje jak wchodzą do mnie. Buziak!:*

      Usuń
  10. Super zakupy, kępki uwielbiam, a paletka jest cudna... no i ten zapach, jak prawdziwa, soczysta brzoskwinia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zapach sprawia, że chce się po nią sięgać jeszcze częściej:)

      Usuń
  11. Również mam wszystkie palety Too Faced i najczęściej siegam po Chocolate Bar ,jednakże każdą jedną używam bardzo często <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba najczęściej po Semi Sweet <3

      Usuń
  12. U mnie o wiele lepiej sprawdzają się kępki niż rzęsy na pasku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzisz, ja jestem uzależniona od noszenia na pasku, tnę na pol cudne rzeski z alli i jest super :)

      Usuń
  13. Miałam ogromną cHęć na tę paletę gdy jej nie było. Już prawie złożyłam zamówienie siostrze która mieszka w stanach. A teraz gdy jest u nas dostępna to chyba mi przeszło. Może kupię jako prezent na urodziny ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Z paletką miałam podobne odczucia. Początkowo bez zachwytu, a z czasem nabrałam na nią ochoty :-) Faktycznie sporo tych rzęs kupujesz.. ale skoro się sprawdzają :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzają jak najbadziej. Dają piękny efekt :)

      Usuń
  15. Jestem ogromną miłośniczką palet cieni marki Too Faced i najczęściej właśnie po nie sięgam! Sweet Peach zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia i ostatnio nie umiem się od niej oderwać. Niedługo na pewno pojawi się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzoskwiniowa paleta jest przepiękna i nie mogę przestać się nią zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tą paletkę, kolorki świetnie współgrają z moją karnacją :)

    OdpowiedzUsuń
  18. These photos are stunning! So vivid and detailed. Thanks for the share, love checking out your blog.

    Scarlett

    OdpowiedzUsuń