ShinyBox sierpień 2015

czwartek, 20 sierpnia 2015

Uwaga uwaga sierpniowy ShinyBox trafił w moje ręce ! Czekałam z niecierpliwością z dwóch powodów. Po pierwsze, podpowiedzi na fanpage'u były bardzo kuszące, a po drugie ostatnie edycje niezbyt ciekawe. Miałam nadzieję, że ta edycja będzie na prawdę wyjątkowa. Już teraz widzicie, że wyjątkowe jest na pewno pudełko :)
>>>



Zobaczcie co kryje się w tym pięknym flamingowym pudełeczku !


Kosmetyczny olej lniany Mokosh - produkt pełnowymiarowy, 45 zł / 100 ml


Lipowy płyn micelarny Sylveco - produkt pełnowymiarowy, ok. 19 zł / 200 ml


Lakier do paznokci Silcare The Garden of Colour Mini, ok. 7 zł / 9 ml


Maseczka regenerująca na noc YASUMI, 75 zł / 30 ml


Krem - sorbet do rąk Oriental Touch od Liv Delano - pełnowymiarowy 12 zł / 75 g


Dodatkowo metaliczne tatuaże i próbka kremu BB ze Skin79


Pudełko oceniam na plus. Najbardziej zadowolona jestem z oleju Mokosh, miałam ogromną ochotę wypróbować i żałowałam, że nie udało mi się kupić w joyboxie. Teraz będę miała szansę poeksperymentować. Drugie miejsce należy się produktowi Sylveco, to będzie moje pierwsze spotkanie z tą firmą. Kolejne miejsce należy do maseczki z Yasumi, która poleci do mojej mamy. Dalej krem do rąk, który zawsze się przyda a reszta to już jak leci - bez rewelacji.

Co Wy na to ? 

Buziaki
<3<3<3


40 komentarzy:

  1. A myślałam, że już się nie skusisz :-) Ja oceniłam pudełeczko dostatecznie, najbardziej cieszę się z kremu do rąk, olej niestety się wylał i zabrudził wszystko co mógł, nawet zewnętrzne opakowanie było w kilku plamach :-/ Ciekawa jestem jak sprawdzi się maska Yasumi, oby tylko nie zaszkodziła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beznadzieja z tym Twoim wylanym olejkiem ! Wściekłabym się !
      Słuchaj po tych ostatnich niewypałach ten oceniam bardzo dobrze. A skusiłam się bo wiedziałam, że będzie coś z Sylveco i jakiś olejek :)

      Usuń
  2. Szukam dobrej maseczki do twarzy dlatego najbardziej bym się ucieszyła z produktu Yasumi. :) Jeszcze nigdy jednak nie zamawiałam pudełka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogromnie się cieszę z istnienia tych pudełek :D Zawsze czekam podekscytowana i ciekawa tego co znajdę w środku :)))))

      Usuń
  3. pudełko udane jedynie rozczarowały mnie tatuaże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje... rozumiem gdyby to był gratis... A to zostało w liczone w ilość pełnowymiarowych produktów :D

      Usuń
  4. To pudełko to i tak hit :) w porównaniu do ostatnich pudełek ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, zgadzam się w 100%. Te ostatnie to jakaś kpina.

      Usuń
  5. mi się to pudełko wyjątkowo podoba, bo nie lubię zbytnio tych wszystkich pudełek :) produktu z sylveco jestem najbardziej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać jak się sprawuje :) Ja właśnie bardzo lubię wszelkie pudełeczka :)

      Usuń
  6. Zawartość pudełeczka w miarę mi się podoba - na pewno cieszyłabym się z olejku czy produktu z Sylveco. Reszta tak sobie. Nie skusiłam się i od dawna już nie kupuję tych pudełeczek, choć mam jeszcze nadzieję, że kiedyś Shinybox mnie bardzo zaskoczy i po prostu będę musiała je kupić ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też kończę z zamawianiem pudełek. Chyba, że jakieś wyjątkowo mnie skusi :>

      Usuń
  7. Jak dla mnie zawartość jest lepsza niż poprzednia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne produkty, podobają mi się wyjątkowo, olejki uwielbiam, więc to u mnie nr 1, Sylveco też super, no i bardzo się cieszę z obiecanej maseczki :)))
    W tych pudełeczkach uwielbiam ten element oczekiwania i niespodzianki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie najlepsze ! Gorzej jak zawartość totalnie rozczaruje :D

      Usuń
  9. Jakoś nie mogę się przekonać do tych pudełek niespodzianek. Chciałam zamówić inspired by Charlize Mystery, ale tuż przed moim zamówieniem zostało wyprzedane :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo widzisz ja kupiłam Kasi Tusk i jestem baaaaaaardzo zadowolona :)

      Usuń
  10. Oj dobrze, że nie zamawiałam, nie powaliło mnie;) Jedynie olej ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście chyba nigdy nie przekonam się do tych pudełek - nie lubię kota w worku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ja w tym miesiącu zamówiłam 3 :D Ale kończę z tym !

      Usuń
  12. To dobrze, że Ty jesteś bardziej zadowolona. :)

    Nie wiem może to wynika z tego, że oprócz płynu micelarnego żadnej rzeczy raczej sama bym nie kupiła. Tak jak już wspomniałam u siebie, po przemyśleniu sprawy chyba wolę wydać więcej raz na jakiś czas, ale mieć coś porządniejszego. ( mam na myśli np. zestawy inspiredby czy właśnie zbieranie na coś konkretnego)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze z oleju jestem bardzo zadowolona i mam nadzieje, ze maseczka się sprawdzi u mamy :)
      Rozumiem Twoje podejście do sprawy i masz sporo racji !

      Usuń
  13. Oleju lnianego nie lubię, a płyn Sylveco znam i używam kolejnego opakowania także to pudełko ogólnie mi się nie podoba, ale na pewno lepsze w porównaniu do tego, które było miesiąc temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ostatnie edycje byly bardzo słabe. Z tego jestem na szczęście zadowolona :)

      Usuń
  14. Ja jeszcze nigdy nie subskrybowałam żadnego boxu, ale najbardziej interesuje mnie JoyBox :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pewna, że płyn micelarny Sylveco przypadnie Ci do gustu :) Mam nadzieję, że dzięki niemu nabierzesz ochoty na więcej produktów tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze to ja bym była zadowolona tylko z tego oleju :) reszta wydaje mi się bardzo zwyczajna

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę jedno z lepszych pudełek. Widzę produkty, które sama chętnie bym spożytkowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ! Ciekawa jestem kolejnych miesięcy ale się narazie nie skuszę :) boxowy detox :D

      Usuń
  18. Według mnie zawartość może być, ale bez szału :)

    OdpowiedzUsuń