Makijaż wieczorowy z błyskiem

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Sezon ślubny to bardzo intensywny czas dla każdej wizażystki... Wykonywanych makijaży jest mnóstwo, jednak nie często istnieje możliwość zrobienia dobrych zdjęć, a później opublikowania ich. Kilka dni temu miałam przyjemność stworzyć nietypowy makijaż, który udało mi się sfotografować. To moja pierwsza taka "sesja" i muszę powiedzieć, że mam ochotę na więcej. Z pewnością zaprezentowany makijaż nie jest propozycją makijażu dziennego, ale może być inspiracją do stworzenia własnej wersji wieczorowej. Poniżej znajduje się lista kosmetyków użytych do stworzenia tego makijażu oraz sporo zdjęć... 
                                                                                    >>>







Poniżej podaje obiecany spis kosmetyków:

Baza Smashbox Photo finish
Podkład MAC Studio Fix
Korektor MAC Prolongwear
Puder RCMA
Tusz do rzęs Isadora All day long lash
Cienie z paletki Morphe 35P
Pyłek Inglot nr 85
Matowa szminka Bourjois Velvet nr 07
+ paleta do konturowania Anastasia Beverlyhills
róż paese




Wszystkie te kosmetyki bardzo lubię i często po nie sięgam, można powiedzieć, że to część moich ulubieńców. Cienie Morphe są cudownie napigmentowane i świetnie się blendują, Jest to moja pierwsza paletka tej firmy, ale już czaję się na inne wersje kolorystyczne. Aktualnie mam ogromną ochotę poszerzyć swoją kolekcję pigmentów z Inglota, dochodzę do wniosku, że najlepiej mi się na nich pracuje...i mają tyyyyle pięknych kolorów !  


Mam nadzieję, że wszystko u Was w porządku ! 

Pozdrawiam 
<3<3<3


47 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż kochana! ♥ Jestem zakochana w tym pigmencie 85 z Inglota i chyba go sobie sprawię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ! Ja się zastanawiam jakie inne kupić :D

      Usuń
  2. Cóż za przepiękny makijaż <3 Nie mogę się napatrzeć, przewijam w kółko te zdjęcia w górę o w dół!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż! a jakie rzęsy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukochane chińskie w różowym pudełeczku. Różne długości 8,10 i 12

      Usuń
  4. Przepiękny makijaż, przepiękna sesja zdjęciowa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem tego makijażu! ♥ ♥ ♥
    Jesteś bardzo utalentowana:).
    Jako fanka pigmentów, mam oczywiście i słynny 85 z Inglota:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słońce !
      A jaki jeszcze polecasz ?

      Usuń
  6. Genialne wplecenie kolorów w makijaż bez zbędnej przesady! Mega mi się podoba i mam ochotę zrobić taki u siebie! Widzę, że do brązowych oczu wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaaaaak ! Rób kochana i się pokazuj ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Bardzo mi się podoba ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będę niestety oryginalna i napisze że jest wprost cudowny, magiczny, po prostu piękny! Bardzo podoba mi się kolor na ustach idealnie się wpasował ;) Jestem zdecydowanie an tak z takim makijażem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inga <3 Ogromne dzięki za taki pozytywny komentarz :* buziaki ogromne

      Usuń
  10. podoba mi się ten błysk piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mega wyszło! po prostu cudo :) no ale widzę kosmetyki jeszcze nie moja półka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny makijaż! Uwielbiam gdy na twarzy "coś się dzieje", błysk dodaje charakteru :)
    Zapraszam do mnie encantadooo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne oczy <3 Muszę sobie kiedyś zrobić taki makijaż. Ciekawe jak mi będzie w fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś śliczna więc we wszystkim Ci będzie dobrze :*

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Niecodzienny, ale cieszę się, że się podoba :*

      Usuń
  15. Makijaż śliczny, ale blog już się trochę zakurzył ;) Czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, za dużo zmian w życiu.. ale już się zaklimatyzowałam i ruszam :)

      Usuń
  16. piękny makijaż :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń