Walentynki tuż tuż...

piątek, 10 lutego 2017

Luty, czyli miesiąc wielu świąt - od święta pizzy, przez tłusty czwartek, moje urodziny, aż po święto zakochanych. Jako, że to ostatnie jest najbardziej na tapecie, postanowiłam przygotować propozycję makijażu w barwach miłości z użyciem moich kolorowych ulubieńców... 

>>>


Lista użytych produktów:

✔️ Paletka Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance

Paletka, którą mam od kilku miesięcy i z każdym dniem lubię ją bardziej. Uważam, że nie ma sobie równych - pigmentacja, kolory... cudo

✔️ Pigment Inglot nr 119

Mimo, że jestem fanką matów to uważam, że błysk w postaci pyłku musi być ! Ten w numerze 119 wyjątkowo przypadł mi do gustu.

✔️ Konturówka do brwi Inglot nr 16
✔️ Żel do brwi Loreal Brow Artist

Ulubiony duet do brwi, którego jak na razie nic nie przebiło.

✔️ Tusz do rzęs Loreal False Lashes Wings

W dalszym ciągu moim ulubionym tuszem jest Lovely Pump Up, ale od czasu do czasu sięgam po ten z Loreal i stwierdzam, że daje radę.



✔️ Podkład Catrice HD Liquid Coverage

Produkt, który w ostatnim czasie wzbudza wielkie emocje, ja sama mam wyjątkowo mieszane uczucia. Na początku stosowania miałam wrażenie, że mnie zapycha, ale okazało się, że to raczej nie on. Teraz się polubiliśmy i często do niego wracam. Ma ładny kolor i świetnie kryje.  

✔️ Korektor Loreal True Match

Dobrze znane i lubiane dziecko Loreal gości u mnie od miesięcy i wciąż jest jednym z ulubionych korektorów.

✔️ Paleta do konturowania Anastasia Beverly Hills

Ulubieniec wszech czasów, paletka mieszcząca w sobie wszystko co najważniejsze
 - bronzer, rozświetlacz i puder. 

✔️ Rozświetlacz My Secret Face Illuminator Powder

Wysoka jakość i piękny błysk za niewielkie pieniądze - czego chcieć więcej !




Tak się to prezentuje moi drodzy :)) Ciekawa jestem co u Was słychać ? Ja zaczynam ferie, uf !
2 tygodnie laby - tego mi trzeba...choć zaczynam nieciekawie bo z zapaleniem krtani. Grrrr mam nadzieję, że szybko mi przejdzie. Trzymajcie kciuki !


Pozdrawiam i lecę nadrabiać zaległości na Waszych pięknych blogach 
 <3<3<3

30 komentarzy:

  1. Nareszcie.....:))) Nie mogłam się doczekać kolejnego posta na Twoim blogu i bardzo się cieszę, że jest :)
    Makijaż jak zawsze przepiękny <3 Kosmetyki świetne, uwielbiam te z Anastasia Beverly Hills, bardzo lubię też Inglot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi głupio, że tak rzadko tu bywam. Miejmy nadzieję, że to się zmieni...
      Cieszę się, że makijaż przypadł do gustu :)
      Anastasia wymiata, Inglot super :)

      Usuń
  2. Mocny, zdecydowany, ale piękny :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki właśnie miał być ! :)))
      buźka :*

      Usuń
  3. nie chce przeklinać dlatego napiszę wersję delikatniejszą, ten makijaż wygląda zarąbiście! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaa szalona ! Cieszę się, że wzbudził w Tobie takie emocje :D :****

      Usuń
  4. Pięknie a zarazem elegancko się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ! I ta paleta - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - paleta totalne cudo :)))

      Usuń
  6. Przepiękny makijaż :) Idealne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż:) Życzę zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, czuje że dochodzę do siebie :)))

      Usuń
  8. Makijaż przepiękny. Ta paleta z ABH to marzenie, kolory cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - marzenie ! Jest po prostu cudna :))) dziękuję <3

      Usuń
  9. So beautiful!

    Kiss
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  10. Co ja mogę powiedzieć - piękny makijaż, jak zawsze zresztą :D Cieszę się, że będziesz tu choć czasem zaglądać, odświeżałam Twojego bloga często i w końcu pojawił się nowy wpis :D Za Walentynkami jako takimi nie przepadam, świętuję wtedy co innego - urodziny mojego taty :D :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaka kochana, cieszę się, że o mnie pamiętasz :* Ja myślę, że walentynki są całkiem fajnym dniem, jakoś tak wszędzie ładnie i słodko :D Ja urodzinki mam 22 także luty pełen fajnych świąt Hihi

      Usuń