Walentynki na dwa sposoby

środa, 15 lutego 2017

Walentynki za nami...czas na kolejną propozycję w dwóch odsłonach - mocna i nieco delikatniejsza, ale każda z nich zdecydowanie pod znakiem różu. Tak prezentowałam się 14 lutego !

>>>




Do wykonania tego makijażu odkopałam kolorową paletkę Sleek Ultra Mattes V1, która jest moim wiosenno-letnim numerem jeden do tworzenia kolorowych kresek, choć tym razem kreska powstała za pomocą lakieru do ust Rimmel Apocalips, który miałam akurat pod ręką :D 


A oto mocniejsza odsłona z ustami w kolorze Apocaliptic 


Dodatkowo na dolnej powiece jest odrobina różowego pyłku z APC, a w wewnętrznym kąciku złoty błysk rozświetlacza My Secret. 





17 komentarzy:

  1. Prześliczne makijaże, obie wersje bardzo ładne. Masz nieziemską urodę, piękne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podbijam - masz cudna urodę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne makijaże :) Ja najpierw musiałam zadbać o nawilżenie skóry - zaopatrzyłam się w filtr redox fitaqua, który daje wodę zwalczającą działanie wolnych rodników czyli nie tylko nawilża ale i dba o kondycję skóry i całego organizmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super sprawa :) Ja mam problem w niektórych partiach twarzy z przesuszającą się skórą

      Usuń
  4. Wow ta pierwsza wersja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje makijaże :D coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń